Olen siis palannut takaisin tämän blogin pariin. Pidin tässä välillä päiväkirjaa eräällä melko suositulla foorumilla, mutta sattumalta sain selville, että eräs kaverini kirjoittelee myös sinne. En halunnut tulla tunnistetuksi, vaikka eipä tekstissäni mitään salaista ole. Toisaalta ko. foorumi ei ehkä enää ollut oikea paikka minulle muutenkaan.

Pohdin kyllä välillä, että onko järkeä ylipäätään kirjoittaa mitään ja vieläpä julkisesti. En ole mitenkään erityisen lahjakas tai taitava sanailija eikä minulla taida olla erityistä sanottavaakaan. Olen kuitenkin aina tykännyt kirjoittaa ja pohtia. Niinpä minä sitten kirjoitan ja pohdin - oli siinä järkeä tai ei :)

Olen nyt kuukauden verran opiskellut yliopistolla kasvatustiedettä. Se on ollut jo kauan haaveenani ja nyt se sitten toteutui! Olen siis jo etukäteen suorittanut sitä avoimessa yliopistossa ja nyt olen jo syventävissä opinnoissa menossa. Tarkoituksenani on siis valmistuakin tässä parin vuoden sisällä, ellei mitään ihmeellistä tapahdu. Niin, ei sitä oikein itse voi päättää asioistaan kovin pitkälle tulevaisuuteen. Toisaalta on ihanaa olla aikuinen, kun ei periaatteessa tarvitse tehdä mitään, vaan voi valita ja päättää itse. Toisaalta taas on hienoa, ettei voi kuitenkaan ihan kaikkea suunnitella etukäteen, vaan antaa elämän yllättää. Toivottavasti se vaan yllättäisi positiivisestikin aina välillä!

Eipä tällä erää enempää...