Ai kauheeta, mulla on vielä kynttiläkuviakin täällä. Onpas se aika taas vierähtänyt nopeasti.
Piti tulla tuomaan vähän kevättä tänne ja samalla ulkoistamaan vähän ajatuksia. :)

Yleensä olen kärsinyt ennemmin kevätmasennuksesta kuin nauttinut siitä, mutta tänä vuonna minullakin on odottavainen tunne. On niin paljon pieniä kivoja asioita tulossa tässä kevään mittaan. Nautin siitä, että minulla on vihdoin paljon tekemistä, töitä ja opintoja, ja että pärjään niissä hyvin. Viime vuonna tähän aikaan luin paniikissa pääsykokeisiin ja tulevaisuus vaikutti hyvin epävarmalta.

Olen tässä vuoden mittaan harjoitellut myös eräänlaista itsekkyyttä. Olen aina auttanut muita ja kun sitten itse olisin apua kaivannut, ei ketään ole näkynyt missään. Nyt olen virkannut "tilaustöiden" sijaan itselleni kesähuivia ja toppikin olisi suunnitteilla. Huomasin tuossa talvella, etten ole ehtinyt tehdä mitään itselleni. Samoin olen kieltäytynyt työtarjouksista, että saisin tehdä opintojani rauhassa. Pieniä juttuja, mutta suuria mulle :)

Nyt lähden itsekkäästi kirjoittamaan toiseen päiväkirjaani, sillä päätin aloittaa opinnäytetyöhön liittyvän päiväkirjan. Tänne en viitsi niin kuivia juttuja kirjoitella :)