Eilen istuimme iltaa ystäväni kanssa, kun mieheni oli yömyöhään firman (meinasin kirjoittaa pikkujouluissa, mutta ei nyt sentään vielä...) virkistäytymispäivässä. Suunnittelin alunperin, että nauttisin rauhassa yksinolosta pitkästä aikaa, mutta sovin sitten kuitenkin tapaamisen ystäväni kanssa eiliselle, niin saimme jutustella rauhassa. Tuli siinä sitten parannettua maailmaa monta tuntia. Eikä juoruttu yhtään ;)

Tänään minun pitäisi laatia yksi projektiraportti, mutta aika käy vähiin. Menen yliopistolle syömään ja sitten minulla on ihan tuntejakin kahdestatoista eteenpäin. Sitten pitääkin jo pyöräillä kotiin valmistautumaan illan kulttuuripläjäystä varten. Tänään on siis teatteri-ilta tiedossa! Hoksasin juuri eilen, ettei minulla oikein ole mitään vaatteitakaan teatteria ajatellen. Mies on luonnollisesti tästä eri mieltä :P Ehkä laitan sitten suorat housut ja jonkin neuleen, eipä miehelläkään oikein farkkuja ja kauluspaitaa kummempaa ole. Puku nyt olisi sentään vähän liioiteltua...

Täytyy huomenna koittaa väsätä se raportti valmiiksi ja tehdä muutenkin kaikenlaisia koulujuttuja. Minulla on ensi viikolla yksi tenttikin. En muista milloin viimeksi olen tentissä käynyt, kun kaikki on voinut suorittaa esseillä. Niistä minä kyllä opinkin paljon enemmän, kun joutuu oikeasti miettimään asioita. Tenttiin ei oikein osaa koskaan valmistautua niin, että asiat pysyisivät mielessä vielä tentin jälkeenkin.

Toivottavasti viikonloppuna olisi mukava ulkoilusää. Tekisi kovasti mieli lähteä jonnekin retkelle. Mökkiviikonloppukin olisi houkutellut, mutta ei sinne enää huomenna viitsi lähteä ajamaan. Onneksi pian on syysloma ja silloin lähdemme Lappiin!