Laskurin mukaan tätä lukee joku muukin kuin minä :O Kommenttia vaan tulemaan. Vaikka omaksi ilokseni kirjoittelenkin, niin mukava olisi saada palautetta ja muiden mietteitä tänne joukkoon.

Tänään olen menossa kaverini kanssa luennolle, jonne minun ei oikeasti tarvitsisi mennä. Kaverini aloitti opinnot ihan alusta ja ajattelin tänään mennä hänen kanssaan huvikseen kuuntelemaan, miltä perusopinnot tuntuu maisterivaiheen opintojen lomassa :) Järkevää, eikö? Tässä tapauksessa onneksi voi sanoa, että halvat on huvit. Minun huvit on harvoin ihan halpoja...

Siitä tulikin mieleen, että tilasin itselleni untuvatakin talveksi. En huvikseen, vaan ihan siksi, etten voi käyttää kylmyyttä (teko)syynä, siihen etten kolmenkymmenen asteen pakkasessa tarkene mennä kouluun. Tykkään kunnon pakkasista, mutta kyllä sellainen alle 25 riittäisi mainiosti. Itseasiassa viime vuonna syyslomalla olimme Levillä ja siellä oli jo silloin yli 20 astetta pakkasta.

21061.jpg


Oli mukavaa ulkoilla, mutta paksuimmat housut mitkä olin varannut mukaan, oli tuulihousut. Kotoa lähtiessä lämpömittarin lukema oli toisella kymmenellä, plussan puolella.

Nyt täytyy syödä vähän aamupalaa ja sitten koululle. En ole vähään aikaan tehnytkään täällä mitään "hyviä kysymyksiä", joten pitää tässä päivän aikana pohtia jotain ja tulla illalla kirjoittelemaan lisää.