odottaa jo syksyä ja kirpeän kuulaita aamuja?

Täksi päiväksi on luvattu hellettä samoin koko viikoksi, joten pääsee vielä kesäisistä säistäkin nauttimaan. Minä olen taas aikaani edellä ja odotan jo syksyä. Kuten viime syksynä kirjoitinkin, syksy on minulle aina uusi alku. Voi ostaa uuden kalenterin, jonka sivut eivät vielä ole täyttyneet tekemättömistä töistä ja sovituista tapaamisista. Kuulostan varmaan jo valmiiksi tosi stressaantuneelta, mutta se ei pidä paikkaansa. Olen levännyt hyvin ja valmis uusiin haasteisiin. Haluan nauttia vain hetken hallinnan tunteesta, kunnes alkaa taas kaikki levitä käsiin.. ;)

Opinnotkin alkavat taas pian, tosin minulla ei enää kovin montaa läsnäoloa vaativaa kurssia ole. Lähinnä pakerran yksinäni, mutta onneksi minulla on yksi opiskelukaveri, jonka kanssa teemme yhdessä osan itsenäisistä töistä.

Kevään ja kesän aikana on tapahtunut paljon asioita. Ei mitään suurta, mutta pieniä merkityksellisiä asioita, jotka ovat muuttaneet käsityksiäni ihmisistä ja elämästä yleensä. Todennäköisesti puran niitä tännekin lähiaikoina, kun on tuo kirjoittaminen jäänyt vähän vähemmälle kevään töissäolon ja kesän reissailujen takia.